مرکز آموزش عالی سلمان فارسی شیراز

مراسم هفته دفاع مقدس

نگذارید یاد دفاع مقدس از یادها برود ( مقام معظم رهبری )

هفته دفاع مقدرس یادآور ولایتمداری ، بصیرت ، رشادت ، استقامت ، ایثار و شهادت طلبی مردان و زنان ماندگاری است که بدخواهان ، طمع ورزان و دست انداران به این آب و خاک را به خواری و ذلت کشاندند و مردمان ، صاحبان و عاشقان این مرزو بوم را بر اوج عزت و شرافت نشاندند .

بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی سلمان فارسی به پاس عزت آفرینی ، تاریخ سازی شهدا ، ایثارگران، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در تاریخ 07/07/93 مراسم نکوداشتی برگزار کرد .

در این مراسم آسمانی جناب آقای مومن باقری روایتگر 8 سال دفاع مقدس ، جناب آقای ترک فر ریاست محترم آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی سلمان فارسی ، جناب آقای غلامی جانباز گرانقدر از آسایشگاه سلمان فارسی و سرکار خانم حسینی خواهر شهید عبدالحمید حسینی و همسر شهید محمد جواد روزیطلب به توضیحاتی در مورد جنگ تحمیلی ، درست معرفی کردن شهدا و فرهنگ 8 سال دفاع مقدس به نسل آینده ، وظیفه ی دانشجو معلمان در مورد جانبازان و تعریف خاطرات مربوط به جنگ تحمیلی پرداختند .

 در انتهای مراسم با حضور جناب آقای مسلمی ریاست محترم دفتر بسیج شهید چمران ، سرکار خانم دکتر جاهدی سرپرست مرکز آموزش عالی سلمان فارسی ، جناب آقای جاودانی معاون آموزشی مرکز و اساتید بزرگوار از این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آمد . پس از اتمام مراسم مهمانان و مدعوین گرامی از نمایشگاه دفاع مقدس که توسط بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی سلمان فارسی برگزار گردیده بود دیدن کردند .  

جناب آقای مومن باقری روایتگر 8 سال دفاع مقدس

جناب آقای غلامی جانباز گرانقدر از آسایشگاه سلمان فارسی

جناب آقای ترک فر ریاست محترم آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی سلمان فارسی

سرکار خانم حسینی خواهر شهید عبدالحمید حسینی و همسر شهید محمد جواد روزیطلب

 

 

 

 


نظرات کاربران