مرکز آموزش عالی سلمان فارسی شیراز

ارسال یادداشت ها و خاطره های تربیتی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشجویان ، کارمندان ، استادان برای گردآوری و چاپ توسط معاونت پژوهشی دانشگاه فرهنگیان

معاونت دانشجویی در نظر دارد که به منظور  بهره مندی بیشتر دانشجو معلمان از تجارب آموزشی و دانشجویی استادان، کارکنان و مدرسان محترم دانشگاه فرهنگیان، مجموعه ی یادداشت ها و خاطره های تربیتی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی آنها  را  با هماهنگی و مشارکت معاونت پژوهشی و فناوری منتشر نماید.

بر همین اساس شایسته است  دانشجویان استادان، کارکنان و مدرسان محترم دانشگاه فرهنگیان ،یادداشت ها و خاطره های خود  را در قالب متن Word  به مسئول امور دانشجویان پردیس و یا مراکز خود  تا تاریخ 10 اسفند ماه تحویل دهند

لازم است که  نام و نام خانوادگی و مشخصات محل تدریس(استان- پردیس یا مرکز آموزش عالی) نویسندگان محترم ذیل خاطره درج شود تا متن ها با حفظ امانت به نام خود ایشان منتشر گردد. کوتاه نویسی و رعایت نکته های نگارش و ویرایش موجب امتنان است.

برای رعایت اخلاق و حرمت افراد(حقیقی- حقوقی) هر جا ذکر نام افرادی که از آن ها خاطره ای نوشته می شود؛ که ممکن است موجب رنجش و یا اعتراض آنان واقع شود، نام ایشان را به صورت ........ (نقطه چین) و یا حرف رمزی(آقای م- خانم ر) درج فرمایید.


نظرات کاربران